Školenie pre IKEA

Kedy ?

25.03.2020 (streda) - 09:00 - 15:00 hod


Akých zákazníkov stretávame pri svojej práci? Aké sú ich špecifiká a ako im pomôcť tak, aby každý zákazník vďaka vám odchádzal s pocitom “ Tu ma pochopia, tu mi rozumejú, sem sa chcem vrátiť”. Poďme spolu porozumieť tomu, že príbeh nášho zákazníka nezačína nákupom, ale oveľa, oveľa skôr.  Počas interaktívneho workshopu organizácie Eduma – Od emócií k poznaniu, nahliadneme do sveta ľudí, ktorí potrebujú náš špecifický prístup pre svoj hendikep alebo znevýhodnenie. Cez zaujímavé skúsenosti priamo z praxe pochopíme, ako vnímajú a vyhodnocujú naše slová, gestá, prístup, či dostupnosť produktov. Pretože za každým zákazníkom, zamestnancom, či kolegom, sa skrýva príbeh, ktorého kvalitu môžeme ovplyvniť už len tým, že rozumieme jeho potrebám. 


Mapa nie je dostupná